sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Miten Cbox sivupalkkiin?

Tätä ohjetta pyysi Ankka My Crooked Imagination sivulla. Päätin sitten tehdä kuvallisen ohjeen. Toivottavasti auttaa. Cboxin laittaminen on hyvin yksinkertaista kunhan sen oppii. Sitten asiaan:

Mene CBOX sivuille:  täältä.

 1. Paina sing up kohtaa.
2. Täytä kaikki tiedot.
3. Rastita kuvassa näkyvä ruutu.
4. Paina Create my Cbox.
 Ruutuun tulee tällainen ikkuna.
 Kirjaudu sisään.
 Eteesi tulevassa ikkunassa paina Publish kohtaa.
1. Katso että tiedot ovat oikeat.
2. Paina kohtaa, jonka vieressä on numero kaksi. (Ympyröity punaisella)
 Noudata ruutuun tulevia ohjeita. (paina ok ja sitten ctrl ja C)
Mene Bloggeriin.
1. Lisää gadget.
2. Lisää HTML/Java Script.
1. Kirjoita otsikko.
2. Ctrl ja V
3. Tallenna
Nyt se on siellä! Mä ainakin painan aina varmuudeks 'Tallenna asettelu'.

5 kommenttia:

  1. oho, yllätys oli suuri kun löysin blogisi & rupesin selailemaan sitä:D

    Siis jos tämä kysyjä nyt sitten olin minä ( olen nimittäin tainut unohtaa semmoisyakin kysyneeni), niin aika jännää huomata että oon vastauksen saanut!:D
    muuten, kiva blogi tää (;

    VastaaPoista
  2. Anteeksi toi kuvien epäselvyys. Joo, sä kysyit tätä siellä My Crooked imagination -blogissa. (Kai sen blogin nimi kirjotetaan noin? :D) Kiva, jos tästä on jollekkin hyötyä :)

    //poistin edellisen kommenttini kirjoitus virheen vuoksi :3 (virhe korjattu)

    VastaaPoista
  3. okeei(:

    kiitos hirveesti siis! :D

    VastaaPoista
  4. oisit voinu ees rajata noi kuvat :P

    VastaaPoista